[Talk-cz] Detekce budov s chybnou geometrií

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 19 15:22:40 UTC 2018

> Čistě prakticky je jednodušší si stáhnout v JOSM nějaký k.ú., vyfiltrovat
> si jen budovy bez tagu source=cuzk:ruian, zapnout si pod to vrstvu KM a
> podívat se, zda to dává smysl...

Si nerozumíme - jde mi o to, jestli to nějak jde podle geometrie. Navíc tag
source=cuzk:ruian taky není jednoznačný (musí se brát ruian ref), protože
budovy namapované podle ruian parcely mají tenhle tag taky. Na tuhle
detekci mám vlastní zobrazovací téma (.mapcss), a musela jsem to předělávat.

Není problém to opravit u území, ve kterém momentálně mapuji. Ale ta
ukázaná situace v datech byla od roku 2014, a nebýt toho, že se tam dost
začalo stavět a přibyly budovy v RUIAN todo, netuším jak dlouho by to tam
leželo i dál.

Majka