[Talk-cz] Detekce budov s chybnou geometrií

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Neděle Leden 21 23:10:19 UTC 2018

Možná by šlo hledat budovy s podezřele nízkým podílem (přibližně) pravých
úhlů, ale to bude způsobovat spoustu planých poplachů. Pokud bychom to
brali tak, že opravdu ostré úhly jsou hodně vzácné...