[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Leden 24 08:23:51 UTC 2018

  není mezera, je to html zápis mezery, která jinak není vidět :-)
Přijde mi, že tato problematika je zatím příliš futuristická, v době, kdy v
mapě chybí ještě sposuta existujících objektů, my už řešíme drobné grafické
finesy. (což nemusí být nutně špatně)
A druhá věc - jak často nastává případ, že je nutné zalomit dlouhý název,
který obsahuje někde kolem poloviny nedělitelnou mezeru?
Většina názvů jí obsahuje hned na začátku (V°Jámě, U°Dlouhého mostu), byť
se najdou Výjimky (Rokytnice v°Orlických horách, U°Karla°IV.)

JAnD

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb