[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Leden 28 16:16:57 UTC 2018

> Proto by mi dávalo daleko lepší smysl ukládat toho do primárních dat
> co nejméně a napsat preprocesor, který bude umět tyto věci odvozovat
> a jehož výstup bude moci využít libovolný renderer.

 To se mi zatím zdá jako nejrozumnější argument v této diskusi.
A neexistuje třeba už nějaký takový preprocesor? Vybavuji si článek, ve
kterém nějaký tým řešil, jak lépe zalamovat popisky v mapě (dokonce bych
řekl, že to bylo pro OSM Carto), tak aby to vypadalo hezky. To s naším
problémem jednopísmených předložek na koncích řádek docela souvisí.

H.