[Talk-cz] edit war na Žižkově - mapujeme podle stavu v terénu, nebo podle legálního stavu?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Červen 19 15:05:23 UTC 2018

On Tue, 19 Jun 2018 at 16:37, Petr Vozdecký <vop na seznam.cz> wrote:

> Ano, zde je na místě říci, že je pak takový zmapovaný prvek nutno tagovat
> jako ilegální - ale v životě jsem neviděl renderer, který by toto dokázal
> rozlišit... Viz příklad toho, že někdo (čas od času se to stane) vytvoří
> sjezd z dálnice na nějaké pole a dokud to ŘSD nevybagruje, "spojku" místní
> lidé čas od času využívají. Je správné ji ihned zamalovat do mapy?
> Riskovat, že tudy budou routery malovat nejkratší cestu do Lhoty?

No tak k tomuhle by měl asi sloužit spíš access než zavírání očí před
skutečným stavem? Jak u těch trailů, tak i u tohohle. A pokud si ŘSD
takového sjezdu nevšimne a nehodí tam alespoň ceduli, netuším proč by
kdokoli vycházet z toho, že je to tam nelegálně.

Pro tu srandu: čistě teoreticky ten "vstup zakázán" bude i na tu Kliniku,
protože vstup povoluje vlastník, ne ten co se tam jen tak nacpe. Tohle
zcela určitě nespadá pod volný přístup do krajiny či podobná implicitní
povolení :)

Majka