[Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Pátek Květen 4 08:09:24 UTC 2018

Jedine BAN, prave komentoval https://www.openstreetmap.org/changeset/58662140

    * Comment from JandaM 20 minutes ago

Dobry den, prestante editovat V CR. Vase upravy nici praci jinych.

Mr. FELL 3, please STOP editing in Czech Republic. Your work is destroying work of others.
    * Comment from fell3 10 minutes ago

proč ???
    * Comment from fell3 1 minute ago

Miluji Československo, hodně tam cestuji. Mám spoustu stopových záznamů od mně, mých cyklistických přátel a pěšího klubu. Vždycky dělám největší úsilí, aby bylo vše co nejpřesnější. Je to dost, které bylo zaregistrováno opravdu špatně a nesprávně. Budu pokračovat! Na budoucí žízeň

Srst
    * Comment from JandaM 1 minute ago

Budovy posouvate (1.25m) i mimo pozice pozemku. Menite pudorys. V jinych upravach budovu dokonce bezduvodne zvetsite. Bing mapy nelze pouzivat jako podklady pro presne mapovani. Jsou posunute a nelze je spravne zarovnat. Myslim ze lepsi bude kdyz svou pozornost soustredite napr. na Nemecko a prestante poskozovat praci druhych. Jiz minuly rok byl resen problem s vasimi edity.

From: "majka" <majka.zem+talk na gmail.com>
To: talk-cz na openstreetmap.org
Sent: Friday, May 4, 2018 9:51:46 AM
Subject: Re: [Talk-cz] Fell3 strikes again

Prosím tedy všechny, kteří na něj narazí o ty komentáře k jeho změnám. Už na komentáře k jeho sadám mám nastavené hlídání, takže pak budu překládat.
Chce to okomentovat problematické změny, ideálně z několika míst, já to přeložím, a možná současně navážu na loňskou debatu s DWG s prosbou, ať ho opět zatím usměrní, než dodebatujeme tady.
Ale opravdu to chce širší podporu, ať to nevypadá jen na moji válku s ním. Ne, že by mě neštval - narazila jsem na jeho akce na Jindřichohradecku, kam se příští týden chystám, a práce tam přidělal víc než dost. Jen to všechno bylo už staré.

Majka