[Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 7 14:06:10 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Janda Martin <jandam na crcdata.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 5. 2018 7:59:42
Předmět: Re: [Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil
"Diky za info.

Rozhodne ale automaticke opravy nesmi meni uhly budov. "

A co bys čekal, že se stane, když ti to hlásí chybu "almost square"? Já teda
přesně toto.

A to, jestli si to opravíš jednu po druhé, nebo všechny najednou, je přece
na tobě? Ty bys měl rozhodnout, co je lepší.

"To je pak chyba v JOSM. Vypada to ze to bude ono. Ani jsem si toho nevsiml.
Uz jsem to reportoval na JOSM. Rozhodne tato kontrola nesmi automaticky
fixovana. Dava nestabilni vysledky. A po stisku tlacitka FIX stale zustavaji
budovy s "Building with almost square angle"
"

Protože to budou dvě nebo více sousedících budov. Opravíš jednu, rozhodíš
druhou. Opravíš druhou, rozbije se první. Ale když vytrváš, tak se to po
nějaké době někde potká ;-)