[Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Pondělí Květen 7 14:15:04 UTC 2018

Myslim ze potkat se to nemusi.

2 obdelniky - dotykaji se pouze jednim vrcholem.
- opravi se jeden, druhy se rozhodi.
- to by ten algoritmus musel uvazovat vsechny mozne prave uhly najednou. Ale i tak by se vlastne scitala chyba zpusobena opravou. Prikladem mohou byt radovky kterych je napr. 5 u sebe. Pokud by se uhly opravily u prvni tak posledni muze byt posunuta o docela velky kus.

From: "Marián Kyral" <mkyral na email.cz>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Sent: Monday, May 7, 2018 4:06:10 PM
Subject: Re: [Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

---------- Původní e-mail ----------
Od: Janda Martin <jandam na crcdata.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 5. 2018 7:59:42
Předmět: Re: [Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Diky za info.

Rozhodne ale automaticke opravy nesmi meni uhly budov.

A co bys čekal, že se stane, když ti to hlásí chybu "almost square"? Já teda přesně toto.

A to, jestli si to opravíš jednu po druhé, nebo všechny najednou, je přece na tobě? Ty bys měl rozhodnout, co je lepší.

BQ_BEGIN
To je pak chyba v JOSM. Vypada to ze to bude ono. Ani jsem si toho nevsiml.
Uz jsem to reportoval na JOSM. Rozhodne tato kontrola nesmi automaticky fixovana. Dava nestabilni vysledky. A po stisku tlacitka FIX stale zustavaji budovy s "Building with almost square angle"

BQ_END

Protože to budou dvě nebo více sousedících budov. Opravíš jednu, rozhodíš druhou. Opravíš druhou, rozbije se první. Ale když vytrváš, tak se to po nějaké době někde potká ;-)