[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 14 07:59:51 UTC 2018

Čau,
tenhle import zůstane asi nedokončený. EuroOil změnil stránky, vydal novou
aplikaci pro mobil a to zdrojové csv už není dotupné :-(
Takže ta data v POI-Importeru jsou už hodně zastaralá. Asi je odstraním/
schovám, aby to někoho nelákalo ;-)

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 13. 5. 2018 0:49:07
Předmět: [Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil
"Zdravím,

hlásím dokončení (poloautomatického) importu benzinek EuroOil.

Mapa
http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=8/49.8769/15.3699&datasets=
CZEuroOil&settings=hideCompletePOI
stále hlásí 17 ne zcela korektních záznamů, z toho 7 úplně chybějících
benzinek (v reálu jich je 6 v mapě zanesených, ale jsou trochu dál od
udávaného místa a automatická kontrola je nenajde. Jediná, která zcela
chybí, je benzinka z nábřeží Edvarda Beneše, kterou se mi skutečně nikde
najít nepovedlo). Dále tu máme 3 benzinky v západních Čechách, které
mají v importovaných datech u opening_hours mezery na konci, dva
případy, kdy v opening_hours je hodnota "Mo-Su 05:30-22:00, 22:00-5:30
automat" (do OSM jsem dal 24/7) a ten zbytek má v importovaných datech u
opening_hours hodnotu "N/A" (tam jsem do OSM nepřidával nic).

Toť vše, konec hlášení!

Jirka Komárek