[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pondělí Květen 14 17:22:06 UTC 2018

Ahoj,

škoda, že je odstranili. Ovšem podle mne je toto ideální situace pro
mail s žádostí: "Podívejte, my dali vaše data do naší mapy, takže je
vidí uživatelé těchto aplikací: (vyjmenovat). Navíc jsme vám našli
několik nesrovnalostí (s odkazem na těch šest pump, které jsou někde
zcela mimo) a rádi bychom dostali odkaz na čerstvá data, abychom je
mohli (?automaticky?) aktualizovat".

Nechce se toho někdo ujmout?