[talk-cz] Fotky rozcestníků - aktuálnost/zastarávání fotek

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 20:26:30 UTC 2019

 Přijde mi, že není na škodu nahrát jakýkoliv rozcestník znovu.
Předpokládám, že fody si to může spárovat s hodnotou ref, a bude ukazovat
třeba jen tu novější. Šlo by to?

P.