[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 30 10:24:52 UTC 2019

Ne, myslím tím outer který vypadá takhle:
[image: 2019-04-30_115906.png]

Tohle je konkrétně relace 25301
<https://www.openstreetmap.org/relation/25301#map=12/48.9101/14.1882>

JOSM mi zahlásil konflikt, předpokládám že to bylo tímhle. iD tu relaci ani
nevidí (resp. vidí že ta cesta je součástí relace, ale tu relaci nepobere).
V konkrétním případě je to ještě přilepené na křižovatku v obci a nejde to
moc jednoduše odlepit bez toho, že se rozbije ten les. Není to z důvodu
omezení počtu bodů - pokud ten outer zkombinuji, sice těsně, ale vyjde to.
Pro takovéhle roztříštění to není důvod, navíc ten les by mohl být i
rozdělený na několik částí. Minimálně na dvě, kde hranice je II/143.

Není to problém Traceru, ale tím, co uživatel udělá dál (tracer většinou
zahlásí, že ta pole v okolí natrasovat neumí). Řekla bych, že pak je to
50:50 jestli od toho uživatel uteče, nebo ten polygon, co mu nejde
přetrasovat smaže a tím "ukradne" tu jednu cestu z relace a natrasuje to
znovu s tím, že ten les bude rozbitý už napořád.

V tomhle místě jsem to začala editovat (vlastně kvůli tomu nedostavěnému
klášteru). Chtěla jsem toho pak opravit víc, ale zavřela jsem to s tím, že
se na to podívám zítra, jestli u nás bude ještě pršet. Protože jednoduše to
nepůjde.

Těchhle multipolygonů lesa máme poměrně dost, narážím na ně poměrně často.

Majka