[talk-cz] Jak na rekonstrukce multipolygonů (outer z neuzavřených cest)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 30 10:49:13 UTC 2019

Tak ten les je více méně v pohodě, ale tohle je problém:

Milane? Co nám to děláš?

Přijde mi, že se snažíš nahradit ContourMerge plugin z JOSM, tedy, aby les
navazoval na pole. Je to tak?

Marián

---------- Původní e-mail ----------