[talk-cz] koňská stezka Česká-Babí lom

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Leden 6 21:58:44 UTC 2021

Po dlouhé době jsem se podíval do listu... takže pardon za latenci.

Za mně se ta značka dá zrušit. V době, kdy jsem to tam zanášel,

tak byla místně značená a byla pro pěší (našel jsem k tomu tehdy

i někde nějaké povídání – byla to nějaká místní iniciativa, ale teď

už to nedohledám). Když se podíváte do historie té relace, tak to

až někdo v poslendím editu změnil na relaci pro koně...

https://www.openstreetmap.org/relation/3712922/history#map=15/49.2953/16.5718

Ale to je holt realita, že věci vznikají a také zanikají a musí

se z OSM smazat :)

Petr