[Talk-dk] Uasfalterede veje

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Nov 2 18:18:52 GMT 2009

Hej

Jeg gøre det samme som Morten (mok0), da jeg ser på hvad den primære brug
er. Altså hvis der er flere huse tilknyttet vejen, hvor de står er temmelig
tæt. Ved skovvej uden huse : highway=track - eller highway=unclassified,
hvis vejen er åben for alt kørsel og den bliver brugt jævnligt.

Mvh
Jens (winbladh)

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding