[Talk-dk] Cykelstier - København

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Nov 16 17:37:29 GMT 2009

Hej

Jeg er enig med Claus om at det burde komme højere op i systemet.
Jeg synes at renderingen ser helt tosset ud når når man laver en
highway=cycleway tæt ved en vej. Der er også en stor risiko for fejl, da man
bliver nød til at gætte afstanden imellem vej og cykelsti (der hvor der er
græs imellem).

Man kan jo se at OpenCycleMap rendere lane udemærket (man kan dog tænkes at
der begynder at komme mange forskellige vejtyper, rent visuelt)

Hygge
Jens (winbladh)

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding