[Talk-dk] Cykelstier - København

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Man Nov 16 18:57:00 GMT 2009

On 16/11/2009, at 18.26, Rasmus Vendelboe wrote:

> Jeg er enig i det er en grim løsning vi har på nuværende tidspunkt,
> men indtil nogen for overbevist kodegutterne om, at det er renderen
> som har et problem, ser jeg det som en dårlig løsning at fjerne dem
> igen.

Den bedste måde at overbevise dem om det, er at begynde at tagge
cykelstier som vi gerne vil have dem. Efterhånden som de dukker op i
tagwatch vil udviklerne tage sig af dem.

I mellemtiden kan man se cycleway={track, lane} i OSMArender kortet,
dog ikke hvis de er påhæftet :right og :left

Mvh,
Morten (mok0)