[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 7, Udgave 18

Freek freek_osm at vanwal.nl
Søn Nov 22 16:00:18 GMT 2009

On Saturday 21 November 2009, Niels Beck wrote:
> Til Freek vil jeg sige! Jeg har indvilget i at anvende Amager som
> demoområde for mit arbejde på opfordring af de brugere der ikke er tilfreds
> med min aktivitet! Håber det er tilfredsstillende for dig. Jeg eer startet
> ved langebro og arbejder mig lidt ud på Amanger, men ikke hele Amager. Så
> melder jeg om een - to uger tilbage og melder demoområdet klar til
> vurdeing! Men jeg må lige have lidt ro til arbejdet.

Jeg synes stadigvæk, det er helt unødvendig at lave et demoområde, fordi
- der er nok steder vi kan bruge som eksempler i diskussionen om cykelstierne;
- OSM er ikke en sandkasse hvor man kan ignorere alt det var der før du kom,
og bygge dit egen sandslot.

Hvis du vil ekspirimentere, så brug for eksempel
http://api06.dev.openstreetmap.org/
(se http://wiki.openstreetmap.org/wiki/API_v0.6/Crowd_sourced_Testing ).

--
Freek