[Talk-dk] Tilbagerulning af Niels Becks data

Niels Beck nielsbeck at gmail.com
Ons Nov 25 15:03:06 GMT 2009

Hej!
Jamen jeg har så med glæde fulgt den livlige debat om de forskellige
muligheder og problemer der ligger i markeringen af oplysninger vedrørende
cykelstier! Det var nu ikke for at starte den debat jeg oprindeligt lagde
ud, "noget drastisk" som een skrev på dette sted!

Men jeg vil faktisk gerne ud af denne blindgyde på en positiv måde uden at
dem der står for enden af gaden med køllen slår alt for hårdt!

Jeg har det hgetl fint med at tulle mine cykelstieer tilbage de ligger under
ændringsbetegnelsen "lane", og starte forfra ud fra en noglelunde fælles
akceptabel
retningslinie!

Jeg ligger inde med stor viden om Københavns og Sjællands cykelstier og er
kun
interesseret i et stykke arbejde af god kvalitet teknisk set! Og som kan
bruges på uddatasiden.
Vh.
Niels

Niels John Beck