[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Dec 14 20:37:15 GMT 2010

Hej

Her fundet ud af der er flere områder Bing dækker end dem du har lavet en
relation til.
Enter er det kommet til senere ellers så har du overset dem.

Fandt dem efter at leget lidt rundt med
http://mvexel.dev.openstreetmap.org/bing/?lat=55.35600206518054&lon=9.48852256301247&z=14

<http://mvexel.dev.openstreetmap.org/bing/?lat=55.35600206518054&lon=9.48852256301247&z=14>PS.
har tilføjet dem til relationen.