[Talk-dk] Navngivning rundkørsler, broer, tunneller, mv

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Tor Dec 16 19:44:25 GMT 2010

Davs - jeg mener at sagen er umådelig klar, man SKAL mappe som tingene
ser ud i virkeligheden og blæse på hvad en render synes, det er af
yderste vigtighed at databasen er korrekt. De rendere der findes idag
er ikke perfekte, men bliver dog hele tiden bedre og dem der laver
rendere SKAL IKKE til at tolke på data der er lagt ind på en måde så
nutidens render ser flot ud, de skal have de korrekte data. Husk også
altid at se både mapnik og osmerender når man klager over en
rendering, ofte renderer de forskelligt. Skulle man være rigtig
utilfreds så kan man jo bare selv skive en render selv, det står
enhver frit for (med sådan lige et par års fritid), eller man kunne jo
hjælpe dem der lave rendere idag... og husk så lige vil man lave en
render, så hyl ikke hvis man ikke er tilfreds med databasen, håb bare
på at det der er i den er korrekt, og databasen bliver aldrig 100%
konsistent så skriv renderen ud fra det !!!

Mvh
Esbern