[Talk-dk] Mastedatabase, af interesse?

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Tor Dec 30 20:20:32 GMT 2010

Er i nu helt sikker på disse data bør ligge i OSM databasen ?

Jeg synes ikke det giver mening at duplere antene informationen i OSM bare fordi man kan,
hvis det skal importeres bør det være fordi det har en betydning rent geografisk.

Hvis ikke der sker en regelmæssig opdatering mellem de to databaser vil OSM jo hurtigt
blive uaktuel og så er man faktisk bedre stillet ved selv at merge de 2 databaser når man
har brug for det.

Carsten