[Talk-dk] Offentlige data & opdateringer af OSM

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Tor Aug 25 14:08:34 BST 2011

enig, et sådan værktøj bør kunne anvendes ikke bare af kbh, men af andre myndigheder også.

jeg har snakket med IT og Telestyrelse der gerne vil bidrage til en prototype på et værktøj - især hvis det kan anvendes ikke bare af københavn, men mere generelt.

på den anden side står vi og har en behov her og nu, da vi gerne vil bidrage til osm i forhold til cykelruteplanlæggere. hvis flere myndigheder skal involveres kan det let blive en lang og besværlig proces. måske får alle mere ud af vi arbejder mere 'agilt' og afprøver nogle muligheder? eller?

vh emil