[Talk-dk] DK OSM på telefon

Esben Damgaard maillist at hvemder.dk
Ons Feb 23 16:08:26 GMT 2011

Den 23-02-2011 03:26, Martin List-Petersen skrev:
> Så jo helt klart, kortene er mere end brugbart og jo flere folk der
> bruger dem og finder de småfejl der nu kan være, så bliver de endnu bedre.
Jeg synes også at den bedste måde at kvalitetsteste kortet på er at
bruge det selv. Jeg bruger det hele tiden, selvom jeg godt kender vejen.
Så får jeg testet at vejene er forbundet ordentligt. Sådan har jeg
fundet flere småfejl.

Jeg benytter mig at en Openmoko Freerunner med softwaren Navit.
Derudover kan jeg godt lide Cloudmade's rute interface på deres
hjemmeside. Deres kort er dog ikke altid så opdateret, men det er deres
ruter.