[Talk-dk] DK OSM på telefon

Martin List-Petersen martin at list-petersen.dk
Ons Feb 23 17:15:58 GMT 2011

On 23/02/11 17:06, Michael Andersen wrote:
> I store dele af Jylland er der stadigvæk masser af arbejde at gøre før OSM er
> rimeligt brugbart uden for de store veje (hovedveje etc.). Jeg selv har
> (sammen med nogle få andre) været meget aktiv i det sydligste Jylland, så der
> er snart klart til at begynde på noget finpudsning. Men længere nordpå ser der
> ikke ud til at ske voldsomt meget.

Jaeh, det kan jeg godt se at der sket noget der. Jeg kommer fra
Sønderjylland og der er sket meget de sidste år. Jeg får kun lavet noget
arbejde i Danmark i ny og næh, når jeg er hjemme en tur og der er da
sket en masse.

Nord- og Vestjylland mangler en del veje også indenfor nogle af de
mindre byer. Jeg tror ikke der er nogen aktivt derovre.

/M