[Talk-dk] Kommunegrænser

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Søn Feb 27 19:02:22 GMT 2011

Hej

Min mening er klar, at vi (OSM) først skal forsøge at kontakte KMS om at få
lov til at importere DAGI. Da importen vil kræve relativt lidt arbejde, set
op imod den mængde arbejde der ligge i Rasmus's eksempel. Dertil kommer
unøjagtigheden, da kommunegrænserne er arbitrære, så vi vil aldrig kunne få
dem til at blive helt OK. Men super bud du kom med Rasmus.

Kan se på: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Permissions - at der er
nogen der har haft kontakt med KMS om dette. Er der nogen af dem, der vil
tage en kontakt til dem igen. Ellers skal jeg nok.

PS. Rasmus vil du dele din mapCSS, du har lavet?

/Jens Winbladh