[Talk-dk] Lidt statistik

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tir Mar 1 11:28:25 GMT 2011

On Tue, 2011-03-01 at 09:24 +0100, Claus Hindsgaul wrote:

> Det er tydeligt, at OSAK har forkortet rigtige vejnavne, hvis det er
> rigtigt at vej ind imellem forkortes med et "v". Det samme kan være
> tilfældet på vejskilte. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til,
> at OSM benytter samme forkortelser som OSAK i name-tagget. Som

Var det en ide at OSAK adresserne rettes case-by-case under importen?
Hvis man f.eks. ved, at Megetlangenavnsvej i OSAK er forkortet til
Megetlangenavnsv. kan man jo rette disse adresse-nodes specifikt. Den
fejlagtige stavemåde kan man bibeholde i et specielt OSAK felt.

Det vil betyde lidt programmering for pbro, bl.a. skal vi have en
web-side hvor vi kan indrapportere fejlagtige stavemåder.

-- Morten