[Talk-dk] Landenærket Pedestrian eller Residential

Stefan Barfred Stefan.Barfred at Bar-Tech.net
Ons Maj 25 22:24:34 BST 2011

1) Skal jeg lave vejen om til Residential ?
2) Angående vejskiltet er alle "firkantede" tavler oplysning/information tavler, de skal være runde for lave et forbud. Ikke fordi det gør så meget I dette tilfælde hvor det dækker andet område!

Stefan

On 25/05/2011 19:58, Esben Damgaard wrote:

> Så svarer man lige sin egen besked.. :)
>
> Efter at have kigget lidt på det, så kunne man alternativt lave et
> area som pedestrian på hele pladsen foran Rundetårn, og så lave en
> service vej istedetfor.

Smugkiggede lige på situationen i Google Streetview. Skiltet gælder kun for fodgængerarealet nærmest Rundetårn, ikke hele gadens bredde.
Kørebanen til højre er en almindelig ensrettet gade.

http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&om=1&ll=55.681492,12.575408&spn=0.002338,0.004597&z=18&layer=c&cbll=55.681649,12.575751&panoid=Cm7t6bel1yRBLgjn-Qz3kg&cbp=12,235.08,,0,16.28

Desuden er jeg sikker på, at det ikke kun er en oplysningstavle "til information". Skiltet forbyder adgang for motorkøretøjer, med mindre andet er skiltet!!

Ole N