[Talk-dk] Endnu en ny milesten nået - hvad med resten?

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Nov 21 11:08:05 GMT 2011

On 21-11-2011 12:00, Soren Johannessen wrote:

> Jeg kan fortælle at nogle ansatte i Erhverv og byggestyrelsen har set
> Jonas værktøj og har på den baggrund skrevet til et par kommuner vedr.
> dette og henstillet til dem om at adressepunkter skal henføres til
> hver enkelt havehus. Erhverv og byggestyrelsen har desværre ingen
> sanktionsmuligheder i form af bøder/påtale overfor kommunerne om at
> det skal de rette hurtigst muligt - Så det vides ikke om det så bliver
> rettet af kommunernes GIS afdelinger i nær fremtid. Så der er nogen i
> det offentlige der finder vores arbejde nyttigt.

Uden at have noget reel overblik over det, har jeg lagt mærke til ved
manuelle opdateringer på Peter Brodersens opdaterings-værktøj, at det er
sket i en del haveforeninger over de sidste par måneders tid. Måske er det
den henstilling der har hjulpet. Det kunne jo være rart at forestille sig :-)

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk