[Talk-dk] Sletning af kommunegrænser fra DAGI - sidebemærkning vedr. kommunegrænser

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tir Sep 13 10:05:10 BST 2011

Der er mange, der bestemmer over de kystnære farvande. Fx hører faste
installationer som havdambrug, badebroer og høfder under Kystinspektoratet,
badevandskvalitet hører under kommunerne og motorbådssejlads hører under
Søfartsstyrelsen. Desuden er Naturstyrelsen og Miljøcentrene involveret i
områder, hvor der er særlige naturinteresser. Jeg vil anbefale at lade
kommunegrænsen gå til daglig lavvandslinje.

Sonny / sba-dk