[Talk-dk] ca 900 adressepunkter flyttet over til bygningpolygoner

Peter Brodersen peter at ter.dk
Man Aug 6 00:29:23 BST 2012

Hej,

2012/8/6 Jørgen Elgaard Larsen <jel at elgaard.net>:

> Mange af den er i forvejen fyldt op med diverse kms:*-tags, som vel
> dybest set er overflødige nu. De har også allesammen en osak:identifier
> og en osak:revision.

Jeg overvejer i øvrigt lidt at lave en
oprydning/udrensning/normalisering, så vi fjerner kms-tags, og evt.
information herfra enten fjernes eller flyttes over i osak-tags. Så
eliminerer vi også den nuværende redundans med kms:municipality_no og
osak:municipality_no

> Man kan naturligvis godt gøre kommentaren kortere, f.x.
>
>   comment = Auto-updated node. Please see <URL>.

Jeg har ikke rigtig nogen holdning til, om der bør tilføjes en
comment. Men tjow, måske.

> Han kan evt. blot henvise til
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Addresses#Denmark_.28special_case.29

Jeg har opdateret teksten (og omstruktureret, så nyt link):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Addresses#Denmark