[Talk-dk] Microsoft Bing Maps har opdateret nogle nye steder i Danmark

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tor Aug 23 10:34:16 BST 2012

Ikke forstået. En source på changesettet vil da indikere, at det er hele
vejen, der er ændret. Mig bekendt er det kun hele vejen, der optræder i
changesettets liste.
Jeg retter en del unøjagtige stiforløb. De fleste er uden source, men da jeg
altid har en gps med, og i øvrigt dobbelttjekker med andre kilder, så
tilføjer jeg næsten altid "source=gps & fugro". Hvis jeg tegner en
nærliggende/krydsende vej for at tydeliggøre en sammenhæng, så bruger jeg
"source=survey". Jeg synes, at man skal kunne se, at rettelsen er nogenlunde
valid.
/ sba-dk