[Talk-dk] God sammenhængende guide til at mappe?==?iso-8859-1?Q? i Danmark ?

Victor Valore victor at valore.dk
Ons Aug 29 13:11:14 BST 2012

Jeg har været aktiv i et års tid, men føler stadigvæk at jeg bruger
meget tid på at finde den relevante information om at mappe Danmark. Der
er skrevet mange små bider, specielt på wiki'en, men jeg syntes ikke at
der er nogen overskuelig måde at tilgå alle disse informations-bidder
på.

Findes der en god sammenhængende guide/portal for information relateret
til at mappe i Danmark?

Hvis ikke, er der nogle der har gjort sig tanker på dette område og som
i givet fald kunne tænke sig at lave et samarbejde omkring en sådan
guide?

/Victor
VicVal på OSM