[Talk-dk] God sammenhængende guide til at mappe?==?iso-8859-1?Q? i Danmark ?

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Tor Aug 30 10:19:31 BST 2012

29. aug. 2012 14.11 skrev Victor Valore <victor at valore.dk>:
> Findes der en god sammenhængende guide/portal for information relateret
> til at mappe i Danmark?

Det tror jeg ikke, eller dvs. hvis man læser alt på den danske wiki,
læser alle Søren Johannesens blogindlæg og alle indlæggene fra de
sidste par år her på listen, så er man nok nogenlunde med. :)

> Hvis ikke, er der nogle der har gjort sig tanker på dette område og som
> i givet fald kunne tænke sig at lave et samarbejde omkring en sådan
> guide?

Hvis du er interesseret, er det letteste vel at tage udgangspunkt i
den danske forside på wiki'en og udvide/omskrive den eller måske
tilføje en ny sektion/underside?

Den skal formodentlig opdateres løbende så det er bedst hvis alle kan
komme til at rette i den. F.eks. er det lige nu en god idé at slå
Fugro-laget til, men hvis Bing om et halvt års tid dækker hele landet,
er det måske smartere at tage udgangspunkt i Bing. Måske kan du sakse
noget fra det undervisningsmateriale som allerede er lavet og
cirkuleret tidligere her på listen.

Ole