[Talk-dk] NV Fyn oversået med skov (og lidt om juletræer)

Daniel Trads danieltrads at gmail.com
Tir Mar 13 11:06:38 GMT 2012

Hej

Jeg kan da prøve. Der er bla. et par sjove her.

"Knæk" lige nord for Wesselsvej:
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.567357&lon=9.728944&zoom=18&layers=M

Typisk Fredericia-offset:
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.556545&lon=9.699579&zoom=18&layers=M

Åbn begge steder + et tryk på "GPS Data". Skift mellem Bing og Fugro.
GPS-sporene og Bing ligger lige oven i hinanden, men Fugro burde ligge ca.
7 m længere mod nordøst. Dette er næsten generelt for alt jeg har tracket i
Fredericia.

--
Daniel