[Talk-dk] NV Fyn oversået med skov (og lidt om juletræer)

Nick Østergaard oe.nick at gmail.com
Tir Mar 13 22:01:24 GMT 2012

Med hensyn til lokale offsets i fugtig låget, ja så.er
<http://xn--s-2fa.er>det bedst lige at have en god håndfuld
genemgående GPS spor i det aktuele
område. Gerne flere spor frem og tilbage og gerne fra forskellige dage (da
GPS godt kan have små dags offset).

Men for at vende tilbage til ildsjæ; så vil jeg give manden ganske ret. Der
kræves en bedre begynderguide til at hjælpe nye "fanatikere" ind i varmen,
hvis vi samtidig skal sørge for at holde et uvist kvalitets niveau.