[Talk-dk] NV Fyn oversået med skov (og lidt om juletræer)

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Ons Mar 14 08:06:09 GMT 2012

Davs

Jeg skal straks beklage jeg kom til at skrive maltrakteret, det var en
svipser, og jeg er helt enig med Leif i at vi ikke skal skræmme nye
ressourcer væk. Jeg har mailet noget frem og tilbage med knægpøth og
kan klart sige at det ikke er vandalisme vi har her, men en ressource,
håber at han kommer med på listen her, har i hvertfald opfordret ham,
og sagt han bare kan maile til mig, hvis han ikke får det til at
virke.

Angående brugervejledning så er jeg også enig med Leif, er der nogen
der har bedre erfaring med wikien end jeg der vil lægge forslaget op,
så skal jeg nok også deltage i at få lavet en god vejledning.

Mvh
Esbern