[Talk-dk] Henvendelse til GST om licens

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Jan 16 16:52:18 GMT 2013

Hej Jørgen

Jeg har i sidste uge sendt en mail ved SNSOR (StedNavne- og
StamOplysningsRegister) til to medarbejdere i den afdeling hos GST

Såvidt jeg kan læse, så er deres krediteringønske noget i stil med
"Geodatastyrelen - XXnavn på datasæt"

Jeg har lavet et eksempel i OSM på en lille flække jeg har fundet via
SNSOR http://www.openstreetmap.org/browse/node/2103315730 og sendt til
dem

Jeg har spurgt om "source = Geodatastyrelsen - SNSOR" er godt nok og
samtidigt påpegede at OSM DK ikke 100 %  kan  garantere at nogen måske
i version 2,3 sletter dette "source" tag.

Jeg har ikke hørt noget endnu fra dem vedr. dette.

Men du skal da være velkommen til at sende dine spørgsmål  til andre
personer i GST.

vh
Søren Johannessen