[Talk-dk] Geodatastyrelsens luftfoto via Proxyserver - et par nye oplysninger

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Lør Mar 1 15:52:41 UTC 2014

On 28-02-2014 14:03, Soren Johannessen wrote:
>   Hej alle sammen
>
> I december 2013 lavede Gregers Petersen en mapproxy service - Så OSM
> frivillige i værktøjer som Potlatch2, iD og JOSM kunne indtegne  efter
> Geodatastyrelsens luftfotos

Undskyld jeg bliver ved med at køre i samme rille, men har vi nogensinde
fået et officielt OK på den måde vi kildeangiver vores brug af
data/luftfotos fra Geodatastyrelsen, eller kører vi bare derud af og
regner med at det går nok?

Sådan som jeg læser rettighedsbeskrivelsen[1] mangler vi som minimum et
link på http://osm.org/copyright (evt.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contributors#Denmark)

[1]
<http://www.gst.dk/NR/rdonlyres/C822C2B7-6B0E-4619-9C4E-60E9246A4B9E/0/Vilk%C3%A5rforbrugaffriegeografiskedata.pdf>