[Talk-dk] Fejlagtige adresse noder

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Søn Okt 18 10:36:05 UTC 2015

Jeg kender godt lokal planen, som netop kun er under udarbejdelse og har været det meget
længe.
Lokal planen indeholder som nævnt ikke noget vejnavn, og at Kommunen har valgt at
registrere en ikke eksisterende adresse med et navn som ikke er besluttet/godkendt virker
underligt.

Skal OSM virkelig understøtte den slags ikke vedtagne planer ? eller
skal OSM afspejle virkeligheden ?
Jeg afholder mig fremover helt fra at rette adresse noder i OSM.

mvh
Carsten