[Talk-dk] AWSbot tager noder flere tusinde km borte

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Man Aug 15 06:09:20 UTC 2016

Hej,

Du bør i stedet rapportere fejl i adresser til den relevante kommunale
myndighed.
Særligt hvis der er tale om enkeltstående tilfælde.

Er der tale om fejl i scriptet, så er det selvfølgelig en anden sag.

Man kunne selvfølgelig forestille sig, at koordinater udenfor MBR(DK)
helt skulle springes over, markeres eller trækkes ud i en særlig liste.

mvh
Uffe Kousgaard