[Talk-dk] Sur bonde

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Man Aug 22 10:38:16 UTC 2016

Jørgen Elgaard Larsen:

> Han har tilføjet access=private. Så bonden har nok brokket sig over, at
> folk brugte hans private indkørsel.

Ja. Som Morten sagde har han måske parkeret der.
Det kan også være en cykelturist fra Rønne, der har taget den korteste
cykelrute til skoven igennem bondens gårdsplads.

Jeg kan se, at du lige har rettet den østlige adgang til Rispebjerg fra
track til unclassified. Hvis tyskeren var i bil ville det sikkert have
forhindret hans kontrontation med bonden, for så havde hans GPS ført ham
til parkeringspladsen i skoven.