[Talk-dk] Er OpenStreetMap blevet kommercielt ??

Lars Christensen lars.agerskov.christensen at gmail.com
Tor Dec 15 18:09:58 UTC 2016

Hvis det er tags som brugeren har syntes passer, således at data kan bruges
og udbredes synes jeg det er perfekt. Det er da kvalitet, ja måke mest for
brugeren, men stadig kvalitet.

"Jeg er ikke helt overbevist om at sommerhusudlejningbureauer opfylder
det kriterie.". Hmm det er en rimelig bred definitation fra wikien synes
jeg.

Det skal simpelthen males på huset? Tænker så der skal males en del skilte
rundt omkring i det danske land.

Lad os tage alternativet og sige at de data bliver slettet. OSM ville
potentielt lige have mistet nogle brugere, som har set noget potentiale i
at bruge OSM. Det synes jeg er ærgreligt.

Den 15. december 2016 kl. 18.13 skrev Niels Elgaard Larsen <elgaard at agol.dk>
: