[Talk-dk] Off topic - Download af Naturstyrelsens data fra Udinaturen

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Søn Feb 7 19:00:35 UTC 2016

Hej,

Min tilgang ville helt klart være at gå direkte til REST API'et og så gemme
data i et format der passede til mit behov, fx, geo-json, gpx etc. Så det
kommer meget an på hvilken slags kort du planlægger at lave.

Jeg bruger fx. selv en version af min OSMfocus android app med et GPX overlay
til ture i naturen. Hvis du derimod planlægger et online kort er geo-json
måske mere relevant...

Mvh
MichaelVL