[Talk-dk] Motortrafikvej burde være motorroad=yes?

Adrian Kern tejnkern at gmail.com
Ons Feb 10 23:29:40 UTC 2016

Så vidt jeg kan se så bruger vi ikke tagget motorroad=yes i Danmark.
Desuden bruger vi highway=trunk kun til motortrafikveje. Det ser ud til at
andre lande bruger highway=trunk en smule mere generelt.

Jeg vil ikke umidbart ændre på hvornår vi bruger highway=trunk. Men vi kan
stadig tagge alle dem med motorroad=yes. Så behøver vi heller ikke at
specificere nærmere at cyckler og fodgængere ikke på bruge dem. Desuden vil
så også nærmere os lidt mere hvordan andre lande tagger