[Talk-dk] Delte noder

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Fre Mar 18 14:53:45 UTC 2016

Hej alle,

Jeg tegner mange bondegårde lige nu (farmyard).  Når de ligger op af en
landevej kan jeg finde på at klikke dem fast på landevejen. Så fik jeg
denne bemærkning af en bruger: *Jeg må endnu engang bede dig holde vejnet
og landuse adskilt. Jeg har set nogle frygtelige uheld opstå som følge af
vejnet og landuse der har delt noder.*
Nu vil jeg gerne lære og forbedre, men jeg fatter ikke helt hvilke *frygtelige
uheld* der kan opstå?  Hvis jeg flytter vejen pga f.ex bedre GPS spor, så
skal gården alligevel flyttes med?  Jeg har selv være ude i bymiljøer hvor
en linje blev delt af 3-4 ting og det selv for mig blev uoverskueligt.  Men
én gård alene på én vej? Hvad er jeres erfaring?

--
Spectrokid