[Talk-dk] cykelstier

Lars Thegler lars at thegler.dk
Søn Sep 25 20:27:50 UTC 2016

Hej Erik,

Det er et klassisk valg, du står i, og man kan argumentere for begge
løsninger. Personligt hælder jeg nok mest til at følge OSM's 'best
practices' a) Map what's on the ground og b) Don't map for the renderer
(eller her, navigationssoftware). Så jeg ville bevare lane som egenskab ved
vejen, og så tilføje en separat cykel-track, med dobbeltretning.

/Lars