[Talk-dk] Busstoppesteder

Finn Hansen 2th at tdcadsl.dk
Søn Okt 22 19:36:53 UTC 2017

Jeg er begyndt på at opsætte busruter på fyn og har gjort det i længere
tid, og ja busstoppestederne er ikke opdateret på fyn, det er kun nogle
få jeg har kigget på, men jeg vil da gerne fortsætte med at sætte dem op
med stoppestedsnavn og evt buszone på fyn, men at sætte buszoner på gør
at vi skal være opmærksom på at de ændres fra tid til anden. Flere
steder er jeg stødt på stoppesteder som ligger i vejen som en Node, men
burde det ikke være sådan at stoppestederne er på hver sin side af
vejen, især de steder hvor de ligger over for hinanden?

https://www.openstreetmap.org/#map=17/55.13412/10.66094 - Hvor den er på
vejen
Eller
https://www.openstreetmap.org/#map=18/55.38165/10.37287 - Hvor de ligger
på hver sin side af vejen, dog lidt forskudt.

Jeg kunne godt tænke mig vi fik nogle retningslinjer, således at de blev
ens, hvis muligt.

/Lytter1