[Talk-dk] Hosting af autoAWS

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Aug 15 11:58:28 UTC 2018

Hej Jonathan

Måske Ballerup Kommune kan være vært. Vores GIS mand har lige kigget
på wiki'en og ser at du kræver et windows miljø for dit script. Er det
muligt for dig at lave det i linux miljø samt komme det i
docker-container?

Jeg skriver lige en direkte mail til dig og sætter et par fra Ballerup
Kommunes GIS afdeling på og så ser vi om vi kan hjælpe. Vi vil ikke
lovet noget 100 %

Imens for jer andre her på listen. Vi vender tilbage her på mailling
listen med evt. løsning eller ej.

Med venlig hilsen
Søren Johannessen