[Talk-dk] Hosting af autoAWS

Mikkel m.kirkgaard at gmail.com
Ons Aug 15 16:26:34 UTC 2018

Hej Jonathan og liste.

Den 15. august 2018 08.52.57 CEST, Jonathan Hougaard <hougaardjk at gmail.com> skrev:

>Jeg har tidligere meldt ud, at jeg gerne vil i kontakt med nogen, som
>har mulighed for at hoste autoAWS på en webserver.
> Derfor, har du adgang til en webserver
> hvor scriptet kan få lov at køre, så meld gerne lige tilbage.

Jeg har spurgt dotsrc.org om de kunne være interesseret i at være vært. Jeg har en kollega med noget historik derfra, som mener det nok ikke er noget problem.

Dotsrc.org (tidligere SunSITE.dk) er en organisation i Aalborg som servicerer mange open source-projekter. Blandt andet står den danske GeoDNS-cache[1][2] for OpenStreetMap-tiles (renderede kortudsnit) på odin.openstreetmap.org[3] hos dem.

--
Mikkel

[1] https://dns.openstreetmap.org/tile.openstreetmap.org.html
[2]
https://blog.openstreetmap.org/tag/geodns/
[3] https://hardware.openstreetmap.org/servers/odin.openstreetmap.org/

--
Dette er sendt fra min mobiltelefon. Undskyld at jeg fatter mig i korthed.